Powered By Blogger

Sunday, December 26, 2010

kisah dia.....aku mula berfikir...........(^_^)

aku kenal dia...masa satu program nie...tapi aku takut nak tegur dia...takut dia rase kekok...ye laa...tak kan perigi cari timba...hmm...mesti timba cari perigi....hehehe...hmm aku diam jer...tak pe laa..aku redha dgn siape aku ditemukan....hanye Allah n hati ini jer yg tahu.....aku berdoa kpdNya...amiinn...
kawan......teman..........sahabat..........itu yang aku cari.......tapi hanye insan digelar kawan je yang aku jumpa.....hmm mmg ade kwn baik....bak kate bebudak gedik..bff  laa  sangat...hmm mmg happy kwn dgn yeowg nie..aku fun...yeowg ade waktu aku happy...n sedih...hmm aku bersyukur punya kawan mcm korang semua..fiza..ain..ieqa n mira...hmm thankz beb..kowang mmg best..!! n aku pown ade member rapat yang aku rpt dari segi fantasi...cth..kak syamila...aku kenal ye mase aku standard 6..(12tahun)..mase kat smap labu n sampai skang...aku ngn dia still contact...dah nak dkat 5 taun...lame kan...kenal 1 hari jerk...tapi frenzship...never end..huhu..amiinn...:) hmm n lg sorang nie abg jihan...mmg baik n sedikit poyooo....hehehe..but nice dpt member mcm abg..hmm ttbe tringat SEBUAH KISAH...................................

Sebuah kisah yang menguji kesabaranku...yang membuat aku merasa bahawa ade org lain yang lebih derita daripada aku...and aku bersyukur mengenali nyeerr....so aku dgn slumber mntak izin tuan empunyer badan ntuk share cite nie....IT IS A TRUE STORY....

telepati...hmm ape tu??telepati tu hanya org yg diberi keistimewaan sahaje yg boley merasai nyeerr...mereka boleh bebicara dgn org lain melalui ape yg difikirkan oleh orang itu...mereka yg istimewa nie..boleh tau ape yg kite fikir...xcaye??hmmm no..no..have too jgak..ini kn kuasa Allah..macam2 boleh jadi..hmm aku kenal dgn dear nie..mule2 aku x percaye dgn ape yang dear mahu bgtahu nie..then..aku mule percaye..coz mmg ade org yg mcm nie..hmm mcm2 orang aku tanye bout telepati nie...n mmg ternyata telepati nie WUJUD...hmm aku confuse telepati n naluri hati..

TELEPATI : komunikasi antara minda someone ke minda someone else...hmm then someone yg ade keistimewaan nie boleh bace ape yg difikirkan oleh orang lain...

NALURI HATI : kata hati yang yang kdg2 btul..n kdg2 silap..hmm someone yg dapat rase ade something wrong bile dia melakukan sesuatu yg salah... n dia juga boley feel perasaan org lain... yg sembunyikan perasaan tu... 

masyaAllah....keistimewaan ini Allah s.w.t bg kpd org2 yang terpilih..betapa beruntung nyer mereka..Allah itu Maha Adil...Dia mencipta semua insan didunia ini ade keistimewaan dan kelemahan masing2...bersyukur lah wahai sahabat...



No comments:

Post a Comment