Powered By Blogger

Sunday, October 3, 2010

i need some1 to love.......but after spm...(^-^)

sweetheart...
hmm waniedz bro pas trial...now tgh tggu result..waniedz tawakal n redha...hmmm lg sebulan stgh nak xam spm...tkoott+cuak lak...hmm tpi waniedz tenangkan hati...insyaAllah...hmm talk bout some1....hmm waniedz need some1 yg ade ngn waniedz waktu waniedz happy...sedih...need some1...hmm mcm2 feel laa...hmm hope dier ade ngn waniedz...hmmm...waniedz mncari dier...tpi xtau sape....hmm just n wait n see...

sweetheart..
waniedz hope dpt wat spm nie...spm nie jerk dpt tebus balik ape yg waniedz xbg kat mama n ayah waniedz...n whole family waniedz waktu pmr dulu.....hmm insyaAllah...
ya Allah..kau tenangkan hati aku dan kuatkan hati ini untuk berjihad...
kau mudahkan lah aku untuk menjawab soalan spm pada tahun ini...
ya Allah..kau cemerlang kan keputusan spm aku ya Allah..agar aku mndapat keputusan yg cemerlang...setidak2 nyer kau luluskan semua mata pelajaran aku ya Allah...kau berikanlah aku kejayaan dan bkn kegagalan...aku ingin melihat airmata gembira keluar dari mata ayah dan mamaku ya Allah...kau ampunkan lah dosa hamba mu yg lemah ini...sesungguhnya kau yg Maha Pengampun..amiinnn....(T_T)

No comments:

Post a Comment